Categorieën

WAAR BEZORGT CACIO E VINO? Wij bezorgen in heel Nederland. Je kunt je bestelling op een vast adres laten bezorgen. De meeste klanten kiezen hun huisadres als afleveradres, maar je kunt per bestelling het afleveradres zelf bepalen. Er bestaat ook de mogelijkheid om de bestelling zelf op te halen. Dit kan bij Victor Russo's Osteria in Leiden.

HOE KAN IK BETALEN OP CACIO E VINO? iDEAL is de standaardbetaalwijze op cacioevino.nl. Je kunt niet met creditcard betalen. Mocht je zelf de bestelling op komen halen dan kun je in het restaurant Victor Russo's Osteria contant of per pin betalen. Voor zakelijke klanten bestaat de mogelijkheid om te betalen via een factuur.

WAT ZIJN DE KOSTEN BIJ EEN BESTELLING? Bij bestellingen onder de € 50,00 hanteren wij een bedrag van € 7,95 per verzending binnen Nederland. Bij bestellingen boven de € 50,00 hanteren wij een bedrag van € 5,95 per verzending binnen Nederland.

WAT IS iDEAL? Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierenprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.

HOE KAN IK ALS ZAKELIJKE KLANT VIA FACTUUR BETALEN? Voor zakelijke klanten die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel bestaat de mogelijkheid om, tegen overlegging van een recent uittreksel uit het register van de Kamer van Koophandel (KvK), te betalen na ontvangst van een factuur. De factuur wordt enkele dagen na aflevering van de bestelling toegezonden. De betalingstermijn die cacioevino.nl hanteert is 14 dagen.

Wil je gebruikmaken van deze mogelijkheid? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Let op: het uittreksel uit het register van de KvK mag niet ouder zijn dan 30 dagen. Je kunt het uittreksel via www.kvk.nl meteen online opvragen. Naar aanleiding van de aanvraag om bestellingen te leveren op rekening, kan een kredietwaardigheidtoetsing uitgevoerd worden. Cacioevino.nl behoudt zich het recht voor om verzoeken voor leveringen op rekening te weigeren. Zolang wij de aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je uiteraard gewoon bestellen en middels iDEAL betalen.

VERPAKKING EN BEZORGING. De bestelling wordt in dozen geleverd. Voor wijnbestellingen worden speciale breukvrije dozen gebruikt waarin 1 of 6 flessen zitten. Bij een veelvoud van 6 is het in uitzonderlijke gevallen mogelijk dat de bestelling in meer delen aankomt. Na het plaatsen van de bestelling streven wij ernaar om deze binnen 5 werkdagen op het door jou aangegeven afleveradres aan te bieden. Onze verswaren worden  verpakt in isolerende verpakking samen met  speciale  koelelementen om de versheid te garanderen bij een levering binnen 24 uur. Heb je 1 van onze verswaren besteld, dan zullen wij contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van je bestelling zodat de zending binnen 24 uur kan worden afgeleverd.

WAT WORDT ER BEDOELD MET KORTINGSCODE? Een kortingscode is een soort digitale waardebon. Een kortingscode kan korting geven op de bezorgkosten, het assortiment of worden gebruikt voor andere acties. Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen via bijvoorbeeld de nieuwsbrief of een folder dan kun je deze invullen op het moment dat je de bestelling gaat afrekenen. Je korting wordt dan automatisch verrekend en is terug te zien in het totaaloverzicht.

IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING GEKREGEN WAT NU? Het versturen van de orderbevestiging kan enkele minuten duren. Als je geen orderbevestiging ontvangt na het plaatsen van je bestelling, controleer dan allereerst je spamfilter. Het kan zijn dat de orderbevestiging onbedoeld daar in terecht is gekomen. Het kan ook zijn dat er iets is misgegaan met het versturen van de orderbevestiging. Controleer of het e-mailadres dat bij ons bekend is juist is. Je kunt dit controleren en eventueel aanpassen door in te loggen en te klikken op persoonsgegevens. Als ook dit niet het geval is, dan is de kans groot dat het versturen van de bestelling niet is gelukt. Een bestelling is pas verstuurd nadat je eerst 'Naar de Kassa' en vervolgens op 'Volgende Stap' en op 'Bestelling Versturen' hebt geklikt. Neem  gerust contact met ons om na te gaan of het versturen van de bestelling gelukt is.

 

Nieuwsbrief
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.